Betrouwbaar.snel en fijne kwaliteit is

Ik bestel wel vaker bij van Gemert. Er is nu weer een leuke korting op de heerlijke slips van Avet. Het puntensysteem telt ook lekker mee.

klopt altijd

als je iets besteld wordt hey altijd op tijd verzonden bij ons is er nog nooit in al die jaren dat we klant iets misgegaan.ga zo door.

Gaat altijd goed met bestellen en bezorgen

Goede kwaliteit blijft lang goed

Fijne shirts! Goede pasvorm!

Ik draag deze shirts al jaren en bevallen nog steeds prima!

Prima product en service

Ben zeer tevreden

Na bestelling naar enkele dagen goed afgeleverd zat wel weekend tussen

prima!!!

Foutloze snelle levering met duidelijke communicatie.

Keurig en netjes verzorgd

Wat een top zaak snel geleverd en wat een kwaliteit ben zeer blij met mijn pyjama's en lekker warm ik weet waar ik mijn pyjama's voor daan moet kopen

Zal zeker weer bestellen

Heb alles netjes binnen gekregen en tegelijk gewassen want de onderbroeken van Racky vind ik zeer fijne ondergoed zitten heerlijk en flodderen niet naar een tijdje gewassen te hebben en zo. Dus ja zeker een aanrader

Fijn passend ondergoed en goed en snel bezorgd.

Goede service, snelle reactie en levering. Mooie producten.

Alles zit goed

Ondergoed zit goed. Opgegeven maten blijken correct geleverd te worden.

Gewoon goed

Dat geldt voor vlotte levering, kwaliteit product. Ik zou niet weten wat beter kan.

Goed assortiment correcte levering

Goed assortiment correcte levering

Volgens afspraak geleverd. Er werd duidelijk aangegeven dat ze op vakantie waren en de eerste werkdag na de vakantie werden de spullen opgestuurd.

Snel geleverd, Goede pasvorm Goede kwaliteit

Heerlijk zittend ondergoed, fijne kwaliteit. Vallen groot

Ik koop al jaren hetzelfde ondergoed!

Ik koop al jaren heel tevreden mijn onderbroeken van Racky, en ook mijn moeder. Ik wil geen andere, en de pasvorm en kwaliteit is gewoon perfect

Slechte kwaliteit

Ikbheb eerder een onderbroek gekocht tot tevredenheid. De zaterdag geleverde zijn van aanmerkelijk mindere kwaliteit, veel te wijd, dunnere kwaliteit, flodder broeken zijn het, waardeloos de miskoop van het jaar. Omdat ik goede ervaring heb met eerder aankoop heb ik alle boxershorts gewassen en vannacht een ervan aan gehad. Het is een zeer slechte aankoop, een echte misser

Goede kwaliteit en snelle levering

Snelle bezorging

Gewoon prima

Duidelijke site, snelle levering, goed product!

Super verzorgd

Top.. Alles keurig verpakt

Prima webshop. Je wordt goed op de hoogte gehouden van de voortgang van de verzending.

Heel tevreden

De slipjes zitten heel goed !

Stipdonk 46

5715PD Lierop